Brak produktów w koszyku.

Regulamin

I. Informacje ogólne

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i sposób sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego Cuuda.pl określanego później Sklepem Internetowym, prowadzonego przez Iwonę Domańską. Firma Cuuda Iwona Domańska mieści się przy ulicy Rzeźniczej 12/38 w Krakowie, NIP 9291626009 jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polski, zwana dalej Sprzedawcą.

  1. Sklep oferuje w sprzedaży detalicznej za pomocą sieci internetowej biżuterię tworzoną według autorskich projektów Iwony Domańskiej, jak również biżuterię używaną określaną jako vintage nieznanego autorstwa. Powyższe produkty dostępne są poprzez Sklep w formie gotowych wyrobów oraz wyrobów na indywidualne zamówienie Klienta.
  2. Produkty autorskie są nowe i wykonane są ze srebra próby 925.
  3. Produkty z działu vintage są wykonane ze srebra różnych prób. Są to produkty używane i mogą nosić oznaki użytkowania takie jak drobne ryski, przetarcia, zmatowienia oraz inne drobne wady.
  4. Wszystkie szczgółowe informacje o produktach są dostępne na stronie Cuuda.pl

II. Definicje

Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach sklepu Internetowego.
  2. Konto – przydzielona danemu Klientowi część sklepu internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach sklepu internetowego.
  3. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
  4. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  5. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego.
  6. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego.

III. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. Informacje o dostępnych przedmiotach podane na stronie internetowej Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym może nastąpić:
    • poprzez Konto założone w Sklepie Internetowym
    • bez rejestracji, gdzie Klient powinien podać swoje dane osobowe w celu wysyłki produktów
  3. Zamówienie zostaje złożone przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
  4. Zawarcie przez Klienta Umowy sprzedaży pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówione produkty, z tą chwilą zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  5. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
  6. Sprzedawca informuje, że Produkty powinny być użytkowane wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem oraz przechowywane w sposób odpowiadający ich właściwościom. Produkty nie powinny być zakładane w trakcie prac domowych, aby nie narażać ich na uszkodzenia mechaniczne lub chemiczne, nie powinny być też czyszczone środkami chemicznymi do tego nie przeznaczonymi.
  7. Klient ma możliwość wyrażenia woli otrzymania faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki. Wolę otrzymania faktury VAT Klient wyraża poprzez wpisanie danych do faktury w polu komentarza przy składaniu zamówienia.
  8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w ramach umowy sprzedaży w przypadku gdy dane teleadresowe Klienta są niezgodne z prawdą.

IV. Zamówienia indywidualne

  1. Klient może, zlecić Sprzedawcy spersonalizowanie zakupionego poprzez Sklep Produktu.
  2. Do usługi personalizacji stosuje się wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu. Po wykonaniu usługi personalizacji, Produkt staje się produktem wykonywanym na indywidualne zamówienie Klienta, a więc, zgodnie z par. 7 ust.12 nie podlega zwrotowi.
  3. Sprzedawca nie oferuje usługi projektowania produktu od podstaw, a wyłącznie personalizację produktów dostępnych w Sklepie takich jak: zmianę rozmiaru, zmianę materiału wykonania lub wykończenia.
  4. W celu zamówienia produktu na zamówienie, Klient kontaktuje się ze Sklepem drogą mailową, aby ustalić szczegóły personalizacji.
  5. Usługa personalizacji może być dodatkowo płatna o czym Klient zostanie poinformowany przed złożeniem zamówienia.

V. Dostawa

  1. Produkty są dostarczane pod wskazany adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, Unii Europejskiej oraz państw spoza UE.
  2. Dostawa jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  3. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:
    • dla zamówień międzynarodowych cena przesyłki oraz sposób wysyłki jest ustalany indywidualnie z Klientem
    • dla zamówień krajowych na terenie Polski za pośrednictwem InPost, do wskazanego przez Klienta Paczkomatu lub na adres prywatny.
    • dla zamówień lokalnych w obrębie Krakowa, jest opcja odbioru osobistego.
  4. Sprzedawca przy składaniu zamówienia informuje Klienta o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.

VI. Ceny i metody płatności

  1. Ceny przedmiotów dostępnych w sklepie Cuuda podawane są w złotych polskich i są to ceny brutto ( zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztów wysyłki.
  2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
    • przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy
    • płatność elektroniczna w systemie Tpay.
  3. W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy, Klient jest zobowiązany do dokonania płatności do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Po upływie tego terminu, zamównie jest automatycznie anulowane.
  4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu, środków za transakcję dokonaną przez Klienta Sprzedający dokonuje zwrotu środków przelewem tradycyjnym na konto bankowe Klienta podane w formularzu reklamacji.

VII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia (wysłanego mailowo na adres mailowy cuuda.store@gmail.com w terminie 14 dni, liczonych od dnia odbioru przesyłki).
  2. We wskazanym powyżej przypadku Klient ma obowiązek niezwłocznego zwrotu zakupionego Towaru, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Zwrot zakupionych produktów następuje na adres paczkomat Inpost :Iwona Domańska
    KRK03N ( Ul. Podgórska 34, Kraków)
    nr tel. 504 608 934
    Adres mail: cuuda.store@gmail.com
  3. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a Klient zwolniony jest ze wszystkich zobowiązań. Jeśli zwrot nastąpi we wskazanym terminie sklep gwarantuje zwrot całej kwoty zapłaconej za towar przelewem tradycyjnym na wskazane konto klienta.
  4. Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu towaru (m.in. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania paczki). Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Sklep nie przyjmuje zwrotów dokonanych przesyłką pobraniową.
  6. Zwracany towar nie powinien nosić śladów zużycia, nie może być uszkodzony.
  7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  8. Prawo do odstąpienia do umowy nie przysługuje w przypadku produktów robionych dla Klienta na zamówienie.

VIII. Reklamacje

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
    W przypadku wystąpienia w produkcie wady innej niż opisana na stronie Sklepu Internetowego, Klient powinien zgłosić reklamowany produkt na piśmie lub drogą elektroniczną, poprzez opisanie niezgodności produktu z umową oraz określenie swojego roszczenia.
  2. Sprzedawca potwierdza wpływ reklamacji i wzywa Konsumenta do niezwłocznego dostarczenia towaru niezgodnego z umową do Sprzedawcy, w celu ustosunkowania się do reklamacji.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od momentu dostarczenia informacji o reklamacji. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy w wyżej ustalonym terminie, reklamację uznaje się za zasadną.
  4. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
  5. Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi w sytuacji gdy kupującym jest przedsiębiorca.
  6. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć produktów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje etc.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

IX. Umowy zawierane z innymi przedsiębiorcami

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do umów zawieranych z Klientami będącymi przedsiębiorcami niebędącymi Konsumentami.
  2. Złożenie zamówienia w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, iż osoba składająca zamówienie jest upoważniona do reprezentowania podmiotu, w imieniu którego zamówienie złożono. Złożenie zamówienia bez stosownego upoważnienia skutkować będzie odpowiedzialnością osoby składającej zamówienie za wszelkie szkody wynikłe z tego faktu.
  3. Przedsiębiorca jest zobowiązany zbadać przesyłkę dostarczaną mu za pośrednictwem przewoźnika w sposób zwyczajowo przyjęty, a w przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia produktu, obowiązany jest dochować wszelkich czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  4. Przedsiębiorca traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i niezawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie,a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  5. Sprzedawca rezerwuje sobie prawo do wypowiedzenia umowy zawartej z przedsiębiorcą w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania przyczyn.
  6. Wszelkie spory wynikające z realizacji umowy zawartej między Sprzedawcą a Przedsiębiorcą rozstrzygane będą przez Sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

X. Ochrona danych osobowych

Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która jest dostępna na stronie internetowej.

XI. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.